יום שני, 21 בינואר 2013

חבילות הזמנה זולות למלונות מומלצים ב-בוגוטה, קולומביה

בוגוטה, קולומביה

בוגוטה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בבוגוטה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 7 מתוך 14

Hotel Boutique Capital Center

Carrera 43B No 24a, בוגוטה, קולומביה

Hotel Boutique Capital Center מציע מעלית, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, שירותי בייביסיטר ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבוגוטה ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Boutique Capital Center מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מכונת קפה, מגהץ ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. חדרי האמבטיה במלון מאובזרים במייבש שיער ומקלחת.

הבר של Hotel Boutique Capital Center מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט מקומי. התחילו את היום עם בופה לארוחת בוקר מזינה וטעימה.

הHotel Boutique Capital Center ממוקם בסמוך לCorferias Convention Center. הנסיעה אל Jorge Eliecer Gaitan Museum לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Hotel El Duque Centro Internacional Bogota

Calle 23 No 9-38, בוגוטה, קולומביה

Hotel El Duque Centro Internacional Bogota עבר שיפוץ לאחרונה. במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בבוגוטה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הנוחים בHotel El Duque Centro Internacional Bogota מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע בין השאר חדר אמבטיה פרטי, מגהץ ומיני בר. חדרי האמבטיה של המלון מאובזרים במקלחת ומייבש שיער.

בHotel El Duque Centro Internacional Bogota יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. התעוררו לארוחת בוקר קונטיננטלית נהדרת. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה. Maloka Museum, Corferias Convention Center וSimón Bolívar Park נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, טרקלין

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Casa Villa Ines Bogota

Calle 2A 37-11 Barrio Villa Ines, בוגוטה, קולומביה

Casa Villa Ines Bogota מציע קונסיירז' והמרת מטבע זר. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בבוגוטה ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לדירות נופש עם אוטו. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו מן דירות הנופש הוא רק 80 דקות באוטו.

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, שירות הזמנת כרטיסים, כביסה בשירות עצמי

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00


Hotel Balmoral Casa & Hostel Bogota

Carrera 17A 125-10, בוגוטה, קולומביה

בין השרותים והמתקנים שיש בHotel Balmoral Casa & Hostel Bogota תמצאו שירותי כביסה, קבלה הפועלת 24 שעות וניקוי יבש. בנוסף למכבסה וכספת, יש במלון גם אחסון מזוודות וחניה מקורה. הצוות בעמדת הקבלה הינו אדיב ומקצועי וישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מצויידים בטלפון ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

Guaymaral Airport (GAA) ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה. Santafé Shopping Center וMilitary University Nueva Granada נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Balmoral Casa & Hostel Bogota. World Trade Center Bogota, Atlantis Plaza Mall וVirrey Park נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים 93 Park, Centro Andino Mall וCountry Club de Bogota.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


MS Oceania Colombia Hotel Bogota

Carrera 13 No 24 A 48, בוגוטה, קולומביה

MS Oceania Colombia Hotel Bogota מציע קונסיירז', מעלית ושירותי כביסה. בנוסף יש טראסה.

בחדרים המרווחים של MS Oceania Colombia Hotel Bogota תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. Centro Andino Mall, Corferias Convention Center וAtlantis Plaza Mall נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

קונסיירז', מעלית, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Casa Real 95 Hotel Bogota

Calle 95 No 9-92, בוגוטה, קולומביה

המלון הפופולרי ממוקם באזור מרכזי ופופולרי והוא במרחק הליכה קצר אל 93 Park.

שרותי המלון כוללים מרכז עסקים, קונסיירז' ומעלית. במלון תמצאו טראסה, אחסון מזוודות ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבוגוטה ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Casa Real 95 Hotel Bogota מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הם כוללים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון. ארוחת בוקר מוגשת מידי בוקר ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Simón Bolívar Park וNational University of Colombia.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Maria Isabel Bogota

Avenida 33 No 15-05, בוגוטה, קולומביה

Hotel Maria Isabel Bogota מציע קונסיירז', מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, המלון מציע ניקוי יבש, הסעות חינם אל ומשדה התעופה ושירותי בייביסיטר. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בבוגוטה ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

כל החדרים המודרניים של Hotel Maria Isabel Bogota מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, טלוויזיה וכספת. החדרים מכילים טלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

בHotel Maria Isabel Bogota יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי יום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Corferias Convention Center ופחות מעשר דקות נסיעה אל National Capitol of Colombia. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Colombian National Museum, Museo de Arte Moderno de Bogota וJorge Eliecer Gaitan Museum.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 2 אמרו שהם היו קטנים

Arlington Place

Calle 109 No 19-51, בוגוטה, קולומביה

Arlington Place מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים ומעלית. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בבוגוטה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים מסוגננים, מצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון ומשקיפים על הנוף המרשים של העיר וההרים. החדרים מכילים מטבח המצויד במקרר, פינת קפה ותה ומיקרוגל. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר מייבש שיער, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומגבות.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Virrey Park ופחות מעשר דקות נסיעה אל Centro Andino Mall וAtlantis Plaza Mall. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו מן המלון הינו 30 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 73 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 10 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו נוחות
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את ארוחת הבוקר בביקורתם, 2 ציינו שהיא לא הייתה מעוררת תיאבון או שהיו פחות מדי אפשרויות

Hotel Viaggio Nueve Trez Bogota

Hotel Viaggio Nueve Trez Bogota מציע מעלית, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. בHotel Viaggio Nueve Trez Bogota פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. גלישה אלחוטית בחינם מוצע לכלל האורחים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Viaggio Nueve Trez Bogota מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. ובנוסף הוא מכיל מרפסת, כספת ופינת קפה ותה.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Corferias Convention Center, National Capitol of Colombia וLuis Ángel Arango Library.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, מסאז'

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מאבטח, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Viaggio Dorms Bogota

Transveral 4 No 43-95,, בוגוטה, קולומביה

דירות הנופש מציעות תמורה טובה לכסף וממוקמות באופו אידיאלי 5 דקות הליכה בלבד אל Pontifical Xavierian University. המרחק למרכז העיר בוגוטה הוא רק 10 דקות נסיעה.

בין השרותים והמתקנים שיש בViaggio Dorms Bogota תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ומרכז עסקים. בדירות נופש תמצאו חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. אורחים המחפשים דירות נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שViaggio Dorms Bogota מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

הדירות בדירות נופש כוללות כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. הן כוללות מיני בר. הדירות מרווחות במיוחד ומתאימות לאירוח משפחות.

דירות הנופש ממוקמות באזור הנחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תיהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בדירה.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד דירות הנופש תמצאו גם את Corferias Convention Center, Museo de Arte Moderno de Bogota וNational University of Colombia. Planetario de Bogota, Colpatria Tower וNational Pedagogic University נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מדירות הנופש. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הNemesio Camacho Stadium. Francisco José de Caldas District University נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מדירות הנופש.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, השכרת טלפונים ניידים, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Quintas de Normandia

בין השרותים והמתקנים שיש בQuintas de Normandia תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ושירותי כביסה. בנוסף, תמצאו במלון מכבסה, המרת מטבע זר ואחסון מזוודות. בQuintas de Normandia פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בבוגוטה ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Quintas de Normandia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח ונגן די וי די. בין השאר, תמצאו בחדרים מגהץ וטלפון. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בנוסף פועלים בQuintas de Normandia מסעדה ובר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את Corferias Convention Center, National University of Colombia וNemesio Camacho Stadium. Simón Bolívar Park נמצא במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון. Maloka Museum ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

קונסיירז', המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Hotel Estelar Windsor House

Calle 95 No 9-97, בוגוטה, קולומביה

Hotel Estelar Windsor House מציע סאונה, מכון יופי ומעלית. כמו כן תמצאו במלון חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel Estelar Windsor House מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

Hotel Estelar Windsor House מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. בנוסף החדרים מכילים מרפסת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. בחדר האמבטיה יש מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקלחת.

בHotel Estelar Windsor House יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיר בוגוטה ממוקם רק 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, כסאות ילדים, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, טרקלין, מתקני כושר, סאונה, מסאז', אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 9:00

ביקורות אורחים

סיכום של 75 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 13 ביקורות על המיקום של המלון, 13 אמרו שהוא במיקום נוח
9 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 9 מצאו אותו מסייע ומנומס
6 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהם היו די גדולים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים

Hamilton Court

Carrera 14 No 81-20, בוגוטה, קולומביה

ממוקם במרחק של שתי דקות הליכה לAtlantis Plaza Mall, המלון המודרני שופץ לאחרונה ומציע חדרים מודרניים עם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם לנוחותכם סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בבוגוטה.

Hamilton Court מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, קונסיירז' ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. במלון יש חדרי דיונים, הסעות חינם אל ומשדה התעופה ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בבוגוטה ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו מגהץ, מיני בר ומקרר. חדרי האמבטיה מכילים מייבש שיער ומקלחת. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hamilton Court מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Centro Andino Mall, בעוד המרחק אל Virrey Park הוא כ-20 דקות הליכה. הMaloka Museum וCorferias Convention Center נמצאים כ- 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, מועדון לילה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Andes Plaza

Chico Norte Avenida 15 No 100-11, בוגוטה, קולומביה

Hotel Andes Plaza מציע חדר/י ישיבות, מעלית וסאונה. עובדי המלון הפתוחים והמקצועיים, זמינים לאורך כל היום והלילה. כמו כן, יש בHotel Andes Plaza מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וקונסיירז'.

בחדרים המעוצבים של Hotel Andes Plaza תמצאו טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף מיני בר, פינת קפה ותה ונגן די וי די. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בHotel Andes Plaza יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור למלון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיר בוגוטה נמצא במרחק 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן

Richmond Imperial Suites

Calle 93 No 18-81, בוגוטה, קולומביה

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז בוגוטה ומציע ג'קוזי, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מציע ספא יום וחדרים גדולים עם מרפסת, מטבחון ומיני בר.

Richmond Imperial Suites מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, חדר/י ישיבות וסאונה. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. לנוחיות האורחים, הRichmond Imperial Suites נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Richmond Imperial Suites מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים כוללים נגן די וי די, פינת קפה ותה ומקרר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הRichmond Imperial Suites הינם חסינים לרעש.

הבר של Richmond Imperial Suites מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Corferias Convention Center, Luis Ángel Arango Library וNational Capitol of Colombia. Museo de Arte Moderno de Bogota, Botero Museum וColombian National Museum נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, קזינו, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על נוחות החדרים, 4 אמרו שהחדרים היו נוחים
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 4 אמרו שהמיטות היו נוחות
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 2 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Hotel Casa Real

Calle 93A 9A-53, בוגוטה, קולומביה

Hotel Casa Real מציע קונסיירז', מעלית וחדר/י ישיבות. בנוסף, יש במלון מרכז עסקים הפועל 24 שעות, הסעות אל וממרכז העיר ואינטרנט אל- חוטי חינם. לנוחיות האורחים, הHotel Casa Real נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Hotel Casa Real מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. ובנוסף הוא מכיל פינת קפה ותה, כספת וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בנוסף פועלים בHotel Casa Real מסעדה ובר. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המלון ממוקם בלב אזור הבילויים של בוגוטה עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום. מרכז בוגוטה נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, אח

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 225 ביקורות אורחים
54 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 53 מצאו אותו מסייע ומנומס
26 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 26 ימליצו עליה
מצאנו 65 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 24 ביקורות על גודל החדרים, 22 אמרו שהם היו גדולים
11 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 8 אמרו שהמיטות היו נוחות
9 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Rosales Plaza

Calle 71a No 5-47, בוגוטה, קולומביה

Hotel Rosales Plaza מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקונסיירז'. בHotel Rosales Plaza ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. להנאתכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

החדרים חסינים לרעש וכוללים כספת, טלוויזיה ופינת קפה ותה. בנוסף, הם מכילים מרפסת פרטית, מיני בר ומגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בHotel Rosales Plaza יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הJorge Eliecer Gaitan Museum, Virrey Park ו93 Park.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, טרקלין, מסאז', סלון יופי

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 43 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 11 ביקורות על המיקום של המלון, 11 אמרו שהוא במיקום נוח
9 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 9 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה
מתוך 3 ביקורות על המרפסת, 3 אמרו שהיא הייתה גדולה ונקייה

Sofitel Bogota Victoria Regia

Carrera 13 No 85-80, בוגוטה, קולומביה

המלון הגדול ממוקם באזור מרכזי ופופולרי והוא במרחק הליכה קצר אל Virrey Park.

המלון מציע חדרים מודרנים חסינים לרעש עם אינטרנט אל-חוטי בחינם ובנוסף חדר/י ישיבות, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ומעלית. בנוסף, תמצאו במלון שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הSofitel Bogota Victoria Regia נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים הגדולים של Sofitel Bogota Victoria Regia מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים נוחים ומכילים מיני בר, מכונת קפה וכספת ובנוסף הם ממוזגים. חדר האמבטיה עשוי שייש ומכיל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

בSofitel Bogota Victoria Regia יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Corferias Convention Center, Museo de Arte Moderno de Bogota וMaloka Museum. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו מן המלון הוא רק 30 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, גינה, מתקני כושר, מסאז', רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, השכרת טלפונים ניידים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 29 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 10 ימליצו עליה
מצאנו 16 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 6 על אפשרויות הקניות בקרבת המקום, 6 אמרו שהן היו מאוד טובות
2 אמרו שזה היה מלון בוטיק
2 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Howard Johnson Hotel Emaus

Carrera 4 69A-46, בוגוטה, קולומביה

Howard Johnson Hotel Emaus מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וקונסיירז'. בנוסף, המלון מציע ניקוי יבש, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי כביסה. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

כל החדרים המודרנים של Howard Johnson Hotel Emaus מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מכילים מקרר, מיני בר ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

המסעדה של Howard Johnson Hotel Emaus מציעה תפריט ג'מייקני נפלא ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיר בוגוטה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מתקני כושר, מוזיקה חיה

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 29 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על מסעדת המלון, 2 המליצו לאכול בה

101 park house

Carrera 21 No 101-10, בוגוטה, קולומביה

ב101 park house תמצאו בריכה, סאונה, ובנוסף מכון יופי. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר ואינטרנט אל- חוטי חינם.

101 park house מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לשרות האורחים. ב101 park house פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הינכם מוזמנים להתפנק וליהנות במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר סלון יופי וסולריום. אם תירצו לשמור על שגרת האימונים גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

חדר האמבטיה הצמוד לחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, תימצאו בו מקלחת ומייבש שיער יוקרתיים. כמו כן החדרים מאובזרים בכבלים / לוויין, כספת ופינת קפה ותה. בנוסף כלולים חלוקי רחצה ונעלי בית לנוחות מירבית.

התחילו את יומכם עם ארוחת בוקר אמריקאית ומפנקת ובהמשך תוכלו להנות ממאכלים מהמטבח הבין-לאומי במסעדת המלון. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית טובה ומאווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה. Centro Andino Mall, Atlantis Plaza Mall וCountry Club de Bogota נמצאים במרחק נסיעה קצר מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Military University Nueva Granada וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל World Trade Center Bogota.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים, אח, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש משחקים, טרקלין, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, ספר/מכון יופי, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 92 ביקורות אורחים
6 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על המיקום של המלון, 4 אמרו שהוא במיקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 3 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 3 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים

Hotel De La Ville Bogota

Calle 100 N 13-55, בוגוטה, קולומביה

Hotel De La Ville Bogota מציע מעלית, מרכז עסקים וקונסיירז'. במלון תמצאו חדרי דיונים, מרכז בריאות וספא ואינטרנט אל- חוטי חינם. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בבוגוטה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel De La Ville Bogota מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים כוללים מיטה בגודל Queen size, מגהץ ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hotel De La Ville Bogota מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Centro Andino Mall ופחות מעשר דקות נסיעה אל Virrey Park. Simón Bolívar Park וNational University of Colombia ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel De La Ville Bogota.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסאז', ספא ומכון בריאות

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

India Chez Moi Casa Hotel

Diagonal 108 No 48-33, בוגוטה, קולומביה

India Chez Moi Casa Hotel מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים והמרת מטבע זר. בין השאר, תמצאו במלון אחסון מזוודות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של India Chez Moi Casa Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, נגן די וי די וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר וטלפון.

בנוסף פועלים בIndia Chez Moi Casa Hotel מסעדה ובר.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מהמלון. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבוגוטה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן DVD

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, גינה, ריקוד, מסאז', ספא ומכון בריאות

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


bh El Retiro

Calle 80 10-11, בוגוטה, קולומביה

המלון ממוקם 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו, וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז בוגוטה.

Bh El Retiro מציע סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. בין השאר תמצאו במלון שירותי כביסה, חניה מקורה וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הbh El Retiro נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של bh El Retiro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מטבחון וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה.

הבר של bh El Retiro מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Centro Andino Mall, Atlantis Plaza Mall וCorferias Convention Center. Botero Museum וVirrey Park ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מbh El Retiro.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 20 ביקורות אורחים
5 אורחים ציינו את אפשרויות הקניות בביקורתם, 5 אמרו שהן היו די טובות
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 5 ביקורות על מסעדת המלון, 5 המליצו לאכול בה
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 4 אמרו שהמיטות היו נוחות
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות, 3 אמרו שהחדרים היו במצב טוב

Hotel Plaza 26

Avenida Calle 26 No 38-05, בוגוטה, קולומביה

בHotel Plaza 26 תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר בוגוטה.

הינכם מוזמנים להנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. מתקני המלון כוללים ניקוי יבש ואחסון מזוודות. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בבוגוטה ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים במיני בר, מקרר ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

נמל התעופה הבינלאומי אל נואבו דוראדו נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. Colpatria Tower וSimón Bolívar Park נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Plaza 26. הנסיעה אל Pontifical Xavierian University, Francisco José de Caldas District University וJorge Eliecer Gaitan Museum לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00

ביקורות אורחים

סיכום של 10 ביקורות אורחים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Hotel Baviera Bogota

Centro Internacional Calle 32 No 13-32, בוגוטה, קולומביה

החדרים הנוחים בHotel Baviera Bogota מכילים מטבחון.

הHotel Baviera Bogota ממוקם בסמוך לColombian National Museum. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Botero Museum, National Capitol of Colombia וCorferias Convention Center.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה, טלפון בחיוג ישיר

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 8:00




hotels-seeker.com , בוגוטה בתי מלון, בוגוטה, מלונות בבוגוטה, בוגוטה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בבוגוטה, בוגוטה - ביקורות אורחים , בוגוטה - תמונות של בתי מלון

בוגוטה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Bogota_7.htm
קולומביה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Colombia.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה